Thursday, March 26, 2009

Apres L'Australie......

今日的藍天依舊,我們的晨操如常,

自知道快要走之後,開心又擔心,

回法國的如意算盤打得甚響,

可惜,是這個法國人不太想回家,還是老家不想再要他?

最後,非洲安哥拉,南美委內瑞拉,還是俄羅斯庫頁島?

還是選擇回去庫頁島吧,他說,應該比三年前繁華,至小兩個小時可去到北海道。


Luca在柏斯街頭,Hay Street

3 comments:

  1. 最後真係會去庫頁島嘛? 
    [版主回覆03/27/2009 13:21:00]在等消息中......不過會好過非洲同南美森林吧....

    ReplyDelete
  2. 好像, 住過外地的法國人, 總不想回祖國, 可見他們的祖國有多糟 希望你能去到你所想的地方
    [版主回覆03/31/2009 11:46:00]係呀,好多住在香港的法國人都唔願返屋企,好似我的舊老細,同老公咁,或者你老公都係?Montreal一定比Paris好!

    ReplyDelete
  3. O.. your hubby work in embassy so need to travel to so many country ?
    [版主回覆03/05/2010 12:07:00]my hubby works in oil company, so we have to change location every few years

    ReplyDelete