Saturday, March 21, 2009

Perth - Australia - 3

西澳作為澳洲最大的洲,每每很多地方的距離都相距甚遠。
因為我們沒有車,所以很多時間外出都要依靠火車。
可是,火車卻不能帶我們去很多有趣地方,
連去好幾個出名的商場,有名的海灘,都要搭火車再轉巴士,
有車,真的是方便多!
(所以大王老豆swear, 去到下一個目的地,租好地方住之後就會買車.....)
*****
而今次介紹的Fremantle,就是沒有車都可以去到!
*****
只要由Perth City Station坐Fremantle Line,一直到總站,車程25分鐘,就到Fremantle。

Luca在火車上

*****

Fremantle的大會堂
*****

Fremantle是西澳地區的一個重要港口,
從1920年開始,英國船隻登陸,英國人的遷入,
所以Fremantle有很多古舊特色英國建築。

 
Fremantle 市集

市集面積不太大,但卻有很多特色攤檔賣手信,手飾,
而後面的菜檔價錢合理,到Fremantle時一定不可錯過!(星期五六日營業)

*****
而另一個Fremantle出名的地方,就是Fisherman Harbour


Fisherman Harbour 其實是好幾所餐廳圍在一個小碼頭,
而餐廳們都以WA No.1 Fish 'n' Chips自居;
試過兩間最大的,都不合口味,
反面在碼頭後面的一間小店,即叫即炸,最合心意,
同時有很多本地人幫趁!


*****
食飽飽,走去對面的Esplanade 公園行行,

大樹下的小小大王Luca

*****
行完公園,回去Market Street行行街,食雪糕,慢慢行去坐火車回家
又一個閒情周日!


2 comments:

  1. 小白羊Petit Mouton BlancMarch 23, 2009 at 6:49 PM

    Bonjour!Nice to meet you...法國現在仍然是涼涼地..看著你的相片(藍天)真係正呀!你老公也是法國人嗎?
    [版主回覆03/24/2009 12:44:00]西澳的好,就是一年有三分二時間都係藍天,不過熱的時候似在焗爐,好辛苦呢! 係呀,我老公都係法國人呀,你們住在法國很長時間嗎? 在ile de France 嗎?還是其他province?

    ReplyDelete
  2. 小白羊Petit Mouton BlancMarch 24, 2009 at 3:39 PM

    哦!你地在左澳洲幾耐呀?我住在法國差唔多4年啦!都唔算話太耐。係..我同老公係住Ile de France架。不過就department 78。
    [版主回覆03/25/2009 10:31:00]我地嚟左澳洲只係一年多啲,不過已收到通知又要調去第二度,但都仲咩都未知,唉! 哈哈,想問下你,你平時煮西式定中式多? Mouton Noir鍾意亞洲食品嗎?

    ReplyDelete