Thursday, September 18, 2008

歸家去!!!

返香港探公公婆婆和去法國探爺爺嫲嫲的機票都搞好啦,大王一家都好期待可以快D離開呢個地方!見市中心的百貨店已在售賣各聖𧩙裝飾用品,是否太早呢?大王老豆就話:「呢度D人冇野好做冇野慶祝,加埋買野有唔知幾多個月分期付款,付得嚟咪聖𧩙囉!」
anyway,諗起不用留在這兒過酷熱聖𧩙就開心到震!!
*****
這樣,捱多兩個多星期便搬屋,執好野settle down又出發去bkk, 其實好期待呢個trip,不過我們還是as usual的last minute至會知可行與否!
唔去bkk,可能又係KL又或是BJ?不用留在這兒便可!
*****
其實,大王一家最期待係可以去日本行返轉.........
*****
落足幾日雨都冇落過街......


3 comments:

  1. 大王一家話去日本行返轉呀,連 luca 公公都話去日本行返轉呀, 公公分咐婆婆於日前去旅行社拿 "立山黑部" 行程呀,如可行就 10月9日出發, 但查詢後...已全 full了..衹有10月20日出發這團還有呀

    ReplyDelete
  2. Japan...good place..king of Luca-good baby....popo..good lady.  king of luca's mami-great mother

    ReplyDelete
  3. 我地一齊自由「痕」去,唔好跟團啦,我依家有時間做功課:)!

    ReplyDelete