Wednesday, September 24, 2008

愛心熊

講起愛心熊,就是大王舅舅小時候的小寶貝,粉紅色的小熊,忘了左還是右手臂有個洞,因為姑媽的某姑仔做玩具,所以我們就得到好幾隻不同的毛毛﹣晚晚陪住大王舅舅睡的小熊,一身口水味,最後因為太過髒而要坐牢,至今下落不明;可能會在我的床下底,今次回來找找!
*****
又巧合地個多月前在市中心Myer百貨找到愛心熊的蹤影,不過是新版好不可愛!
*****
今日就上網找找愛心熊,原來小熊熊今年已25歲呢,白濛濛的愛心熊就一定好快會黑"mong-mong"要坐牢,大王舅舅都係唔好拆開佢呀!


4 comments:

  1. luca 呀媽....比你篤爆左我個愛心熊story......其實佢去左邊呢???
    以前我真係信呀媽..佢去左坐牢架

    ReplyDelete
  2. Myer 百貨究竟有咩賣呢? "MYER"....我諗到的是平底鑊~~~
    [版主回覆09/25/2008 11:10:00]Myer 同Meyer鑊冇關係ga, Myer係澳洲其中一間好出名的百貨公司,好似香港先施咁,Practical more than fashion.

    ReplyDelete
  3. 咁舅父你細個時覺得愛心熊去左邊? 你唔話我知要咩色,我就在網上訂左隻冇色特別版,阿婆婆竟然話我好無聊,呢隻野俾Luca都唔玩啦.........bear一聲!

    ReplyDelete
  4. 以前....我以為佢終身監禁.....最慘係唔知佢犯咩事....
    呀婆成日都話我地無聊架啦........e~~~~咁無colour 係點架??好想睇下

    ReplyDelete