Thursday, January 14, 2010

"Every case tells a story"

對於我們這長期舟車勞頓的家庭
行李箱是生活的一部份
可以話係跟着我們"出生入C"

Luca媽少女時代購入的Lesportsac旅行袋
唔好睇佢超級單薄輕泡泡咁
用左好多年,橫行歐洲埃及以至現在俄羅斯
Touchwood都沒有絲豪損傷!

Luca爸就只會用northface旅行袋
用過一個綠色,一個灰色,一個黑色
真係單身的標誌
直至去年再購入一個加大碼有wheels有手挽
從此變得家庭feel

Luca出生那年
因為Lesportsac旅行袋不夠大
(同時都因為Luca媽不再少女)
所以買入了一個新秀麗旅行袋
滿心以為一定堅固耐用
兩年不夠,09年十月莫斯科之旅時發現
新秀麗小姐的手挽開始捱不住!!
(Lesportsac 跟新秀麗一樣,時時負重20公斤;
怎料新秀麗小姐只是外表堅強而已)

Luca媽的新寵
是這個RIMOWA TOPAS行李箱
仰慕已久
回港看過價錢,比較過,都不錯!
這個82L的行李箱,只有5.8公斤
而104L的行李箱卻只有6.4公斤
不知博友們,你們有用過嗎?好用嗎?





9 comments:

  1. I have not used Rimowa before. We always use Samsonite suitacases and they seem to be durable. We have bought one new Samsonite last week. It comes with 10 year guarantee. Also, i was surprised to see that it was 'Made in Belgium', not made in China.
    [版主回覆01/15/2010 13:32:00]Ours was bought in France and got that 10yrs guarantee as well, the bag itself is still good shape, but the string at the edge of the handle started losing, there is a little hole.  I am really disappointed......

    ReplyDelete
  2. This is my dream case!! 好想買、不過都是貴!呢個徳国Case,是超強。以前在徳国看過一個TV節目介紹它、印象深刻。点跌都不爛(由高処跌落、個Case都不会自動打開) 還有用車(普通時速行車)拉住個Case(有人座在上面的),個Wheels都無事。
    [版主回覆01/15/2010 13:33:00]一來外型靚,而且實用! 不過都還是考慮再考慮 日本賣得比香港貴嗎?好多日本人都用佢

    ReplyDelete
  3. 無真正夾過価、但幾千蚊買個Case,還未捨得買!還有出遊次数其実不多!用緊的又未壊!有銭都買張按摩椅先、可以日日座(笑)
    [版主回覆01/17/2010 12:44:00]咁一張按摩椅可以買好多個case喎!哈哈!!!

    ReplyDelete
  4. 我以前都以為外表堅固既行李箱應該可以頂得兩嘢,但係臨床試驗,兩次歐遊提早榮休。 因為硬掽硬仲衰,同埋本重鋼水好既通常輕極都幾重吓。我依家反易鍾意用布拉鍊既行李,重量輕,可以裝多啲,又有彈性,比機場行李員掟極都唔爛。
    [版主回覆01/17/2010 12:43:00]D人話硬箱唔可以塞爆,否則個箱負苛好大 學你話,硬撞硬好易爛 依家買的行李袋,好難搵到可靠的,我地上年買的samsonite手挽都開始爛,好激氣,仲話咩十年保用,個袋最多都係負25KG,我地都沒有好刻薄呀!哈哈

    ReplyDelete
  5. (Empty)
    [版主回覆01/17/2010 12:39:00]你都係呀!!Bon weekend!

    ReplyDelete
  6. 我個delsey同Samsonite都差不多玩完,成日周圍走我都想買個rimowa。日本齊款不過貴d,Samsonite black label的款色都吾錯。不過我始終都係覺得軟case比較方便。
    [版主回覆01/17/2010 12:39:00]我地上次在香港都有去samsonite睇過,他們的鋁箱都要7千幾蚊,polycarbonate都唔平,不過時時都有機會有7折 我地都用慣了袋,塞都爆,比較靈活 但上年買的samsonite好似唔捱得好耐,費事在途中有D咩事,都係下次返嚟時買個新的安全D

    ReplyDelete
  7. 每次返香港都去睇旅行箱,好想扔掉舊的,買個新的回來, 但無老公在旁商量,和價錢同日本差不多,都是得個睇字。 舊年在日本買了一個軟的,下次回港用,不知是否真的比硬的好? 旅行箱我唔捨得買貴,機場的職員,唔會同你錫住,平平地,用残就掉好過。
    紅白藍袋都得喇~~
    [版主回覆01/19/2010 13:27:00]我都唔捨得買,所以諗左咁耐都唔知買唔買好 哈哈!

    ReplyDelete
  8. jackba都係用northface,超大個成個luca放入去仲可以擺埋零食佢充饑。可能成日揹重野,壽命2年已經瓜瓜地... 我果個係平野,比人亂撻都無損傷!因為我地係超重一族,所以我在匧內放了個大tommy旅行袋,方便走佬 最好用都係袋,乜都塞到入去唔使煩。如果搵到舊款紅白藍,我都會放埋落匧度做後備

    ReplyDelete
  9. We want to buy Rimowa a lot too ! But too expensive ! Not sure if buy in Germany will be cheaper than HKG !

    ReplyDelete