Monday, January 25, 2010

星期六的魚餅

好不容易,終於到周六了!
周六下午Luca爸休息
Luca媽可以一個人輕鬆行下超市,散下心
散心後,又有心情整下野食
今次用了放在冰廂最少四個月的不知名白身魚
雪藏魚沒有特別好食法
只有煎或炸
煎過這魚柳,奇腥無比
眼巴巴掉了又很浪費
最後,找到個泰式魚餅的食譜試試
出來效果令人滿意呢!!
(只是Luca媽煎魚餅時手腳慢,煎得比較焦)



下次再有魚不好食
都可以用來打魚餅
魚餅材料有:
白身魚柳
coriander 
Parsley
味淋(這是Luca媽自作主張)
薑(這都是Luca媽自作主張)
Lime zest
Lime juice
Thai red curry(2tb-sp)
胡椒
面粉
一同放入mixer都打爛
做成餅型後放入雪櫃兩小時
就可以煎
Luca媽怕魚腥,所以給魚解凍時加了酒去除腥味
把魚切件前,再把魚沖沖水
另外,還可加入辣椒和Lemon grass,不過我們手上都沒有這兩項材料
有的話會更惹味呢!






10 comments:

  1. lemon grass唔難搵架,..係亞洲店實搵到的.... 反而我未用過味醂煮野.. 成日見日本人用..唔知要加幾多先得.....
    [版主回覆01/27/2010 13:51:00]味醂,在其中一本書叫佢做japanese cooking wine 成份都只是米同酒 聞起來沒有什麼味,不過我估佢有提起鮮味的作用 我都係當燒酒用 唉,呢度容易找到韓國貨,日本貨都有些,中國貨不多,東南亞的沒有啊!下次返香港時會去找找,順道帶支泰國鷄醬

    ReplyDelete
  2. 嘩!靈機一觸拿來煎魚餅,仲好吃喇! 我頭先打 咗 一個回應你上篇,估錯 咗 秘碼,入唔到,出番嚟,唔見 咗 , 喺 度補番先。
    房東可自由出入,咪無哂私隱? 日本試過一個房東每日趁房客不在,進入其房, 偷 錢呀~~被隱蔽電視錄影先揭發 。
     

    ReplyDelete
  3. 榨啲鮮檸檬汁,係咪會僻腥。
    [版主回覆01/27/2010 13:42:00]係呀,又僻腥味,又提鮮味,口中還帶有清新香氣架!

    ReplyDelete
  4. . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . -

    ReplyDelete
  5. 發揮創意的效果令人有驚喜! 係呀如果有辣椒魚露仲惹味
    [版主回覆01/27/2010 13:41:00]無法啦,好多野想食,呢度又搵唔到,唯有自己試下啦

    ReplyDelete
  6. 我昨天也弄了魚餅作午餐,用了三文魚,加了點蝦米碎、葱花、薑蓉和胡椒粉來僻腥,效果也不錯哦~!
    [版主回覆01/27/2010 13:40:00]加蝦米碎真係好提議啊!

    ReplyDelete
  7. Hi, i have a question .....no need to add water ??
    [版主回覆01/27/2010 13:40:00]你好!我只加了檸檬汁,沒有加水

    ReplyDelete
  8. 每次到泰國都會吃魚餅呢。
    [版主回覆01/27/2010 13:39:00]係呀,在泰國食到的魚餅,同香港食到的,口感和味道都很不同!泰國的很辣呢!

    ReplyDelete
  9. very good idea! 我右要試下先

    ReplyDelete
  10. 不過面粉要落幾多呀?
    [版主回覆01/27/2010 13:35:00]我落左唔係好多面粉,所以啖啖魚用 落魚肉份量的1/3面粉吧 不過面粉好快燶,記住快手呀!

    ReplyDelete