Wednesday, October 28, 2009

Mon Idylle

考慮了一段時間
在薩哈林見到那一刻,當然不會在那邊捱貴野
到莫斯科機場免稅店,都係忍
日日經過Sephora
都係要忍忍忍忍
........
最後都係忍唔住



很漂亮的金色水滴
很特別的香氣
........

後記
對上一支香水已經是去年聖誕的Chole
嫁左人,做埋阿媽,唔做野湊仔
好多時都唔敢洗錢
洗錢都係食,同埋Luca大人的身上
唉!


10 comments:

  1. "咁" 大支香水! 我冇睇錯吓嗎!

    ReplyDelete
  2. 個廣告好sexy個支呀
    i am singing in the rain....just singing in the rain.....hahaha....
    支香水真係好靚呀!買黎收藏都抵. 

    ReplyDelete
  3. 唔好意思,昨晚霸咗個頭位,現在才正式留言。
    個設計好靚呀~~❤ 搽咗一定香噴噴囉! 我是不能搽香水的,因聞到會有肚餓感,相信無人一様。

    ReplyDelete
  4. Hey ! 當獎勵自己啦 ,買多啲 加油呀

    ReplyDelete
  5. 当獎勵自己日日都要看仔煮飯、開心下都好!不過香水不是人人受到、我自己有気味敏感、好多別人覚得是香的、我都頂不順、会頭痛、如Coffee。

    ReplyDelete
  6. 呢支香水,妳有排用囉!

    ReplyDelete
  7. 我都係香水怪,次次經過 duty free 都想買...  屋企有10支8支都仲想買,連 malili 都有2支...

    ReplyDelete