Monday, October 12, 2009

就嚟又見奶奶大人啦!

話咁快,就嚟又去探Luca爺爺嫲嫲(即Luca媽老爺奶奶)
原來Luca爸的五日巴黎工作,延長多五日
原來計劃在Luca爸老家留一星期
最後只可留三日
莫斯科四日照舊

奶奶知道之後,當然不悅
skype視像來電
問我們的行程會是怎樣
Luca爸如實報告
幾時幾時在巴黎,29號火車........
奶奶問:
「你們訂好火車嗎?
我們可以來巴黎接你們
亦可以先跟你們在巴黎留幾天,我們會自行訂酒店,之後可以一起回來!」
Luca爸答:
「不用來接我們啦,路程太長!」
「我們今次不會住在上次的地區,那兒什麼都沒有,你們不用來,反正我們都訂好火車票。」
奶奶不耐煩:
「你們可以去Le Mans, 我們去那邊接你們.........接續很多不同proposes.....」
「那,你們取消了莫斯科嗎?」
Luca爸說:
「沒有,我們如常去莫斯科」
奶奶不滿神色盡於臉上
Luca爸不作聲
奶奶見阿仔沒有反應,只好收手悔氣說:
「隨你們吧,你們想怎樣便怎樣!」

唉!

11 comments:

  1. 妳奶奶真係幾霸氣逼人
    [版主回覆10/13/2009 11:13:00]係呀,佢管家,阿老爺係小男人一名!

    ReplyDelete
  2. 這些moment, 只要不搭咀, 應該好"安全" ..... Luca爸多久才見他的父母一次??少見的話, 都可以理解為什麼她會那麼不悅
    [版主回覆10/13/2009 11:13:00]大多數時間我都係旁聽,唔會多口,由佢話事 所以奶奶大人對我不錯架

    ReplyDelete
  3. 你叫你奶奶買起Moscow + Paris啦...
    咁串....
    [版主回覆10/13/2009 11:11:00]係呀,我奶奶大人都幾串下架!

    ReplyDelete
  4. 查實阿奶奶都係想見多你地幾面je....老人家嘅野你唔會唔明掛, 何不順下佢意呢~橫掂一年都只係分到一星期比佢.........
    or 法國人唔興呢一套?!
    [版主回覆10/13/2009 11:08:00]今年佢地分到三大星期架,仲要係x'mas嚟架,我都冇嘈要返屋企過年!

    ReplyDelete
  5. 我是老野,我知道他們的心態,見得你們多一面得一面。 尤其是LUCA仔,咁得意! 想攬實他唔放添呀! 每次我返香港,最後同阿媽SAY GOODBYE 時, 都感覺到她的眼神不捨,很心痛。
     

    ReplyDelete
  6. 嫲嫲同爺爺都係想見多您地幾面啦 , 亦等同公公和婆婆 loy 太掛著喇...雖然 相對的 大家都互相掛著啦

    ReplyDelete
  7. 你奶奶都係想見多你哋幾面!

    ReplyDelete
  8. 旅途愉快!

    ReplyDelete
  9. 呢d情況都係留返老公開口 如果唔係好易做罪人 不過留得三日又真係少左d 難怪她會碎碎唸

    ReplyDelete
  10. 佢都係想見多你地幾面....都係忍3日....

    ReplyDelete
  11. 我叫我奶奶做捱壞 ! 因為真係好難頂 !

    ReplyDelete