Wednesday, December 10, 2014

又到聖誕

第一次在歐洲準備過聖誕
感覺氣氛特別濃厚
過去六年的聖誕
兩年在澳洲過的熱聖誕
感覺奇怪
三年在俄羅斯
俄羅斯的聖誕是東正教聖誕
正日是一月首星期
又是沒有感覺
去年在阿塞拜疆
他們是回教國
更加沒有聖誕
所以今次在法國準備聖誕
小朋友特別開心呢!

聖誕樹我們只買了塑膠的小聖誕樹
環保之餘又方便收藏
記得N年前在香港打工時
法國老闆每年聖誕都會買一棵真的聖誕樹
每日上班,看著聖誕樹每日變黃枯萎
感覺難受呢。。。。


今年還給大豆買了Lego City 的Advent Calendar
每朝起床第一件事
除了上廁所
就是去開那一天的小門
看看有什麼驚喜


這是十二月一日,第一個小驚喜
是一個小男孩來呢
拿着兩封信。。。。
第二日就是郵箱
小男孩給某人寄信


這個小男孩的腿
比正常的Lego小人的腿短,好搞笑呢!
還有滑冰的小朋友
很有心思的Lego玩具


可惜沒有小豆份
原本想買份朱古力的倒數月曆
但家中已經有很多零食
不願再去花錢。。。。
大家開始準備聖誕嗎?



17 comments:

  1. 2豆怕Santa但又唔拒聖誕樹同禮物, 好識揀啫XXD
    呢個lEGO玩具真係唔錯呀 ,起碼可以玩足成個月又日日唔同驚喜, 抵玩啦.
    小豆整枝咪俾佢唱足成個月聖誕歌啦wakakaaka~~~

    ReplyDelete
  2. 我係咁兒放左小小飾物就算, 聖誕樹都費事攪, 嘻嘻

    ReplyDelete
  3. 我....乜都唔做架,哈哈哈

    ReplyDelete
  4. 我阿豆用個CALENDER日日做唔同故事上FB,好搞笑。

    兩個小朋友應該好開心,有禮物又有白色聖誕。

    ReplyDelete
  5. 德國常質疑朱古力倒數月曆的健康程度. 沒有包裝紙的朱古力, 放在印刷紙品內, 朱古力會否被印刷品及氣味污染.
    我在香港工作時, 承載食品的紙張,盒及印刷油, 受嚴格食品條例監管, 它們不是普通紙張及印刷油來的. 選購倒數月曆時, 要小心啊.

    ReplyDelete
  6. 我同U一様、膠聖誕樹、見到U車既聖誕装飾。有心意;)
    花都,現在凍mah? 江戸,現在得9度、不過吾会落雪lor.. 無White Xmas..

    ReplyDelete
    Replies
    1. 話口未完、昨日&今朝、東京落雪lah...
      有無white Christmas就係未知之素。。

      Delete
  7. 朋友送咗一個朱古力倒數月曆畀我兩個仔share
    我諗毛毛見到Lego 月曆一定超開心但未必有大豆咁多忍耐力

    ReplyDelete
  8. 小豆笑到見牙唔見眼..哈!
    我都有lego方塊,砌左幾個架放手工工具等等。

    ReplyDelete
  9. 兩豆好開心啊! Lego city advent calendar 好正! 第一次見!
    我都最鐘意X'mas, 好好氣氛!

    ReplyDelete
  10. 個Lego calender好特別喎, D驚喜係要媽媽每天準備的嗎?

    ReplyDelete
  11. 我無買聖誕樹呀,求其貼啲掛啲喺牆就算啦。Lego advent calendar 好好玩喎,下年睇下有無得賣。

    ReplyDelete