Wednesday, November 21, 2012

西班牙的"賣護照救樓市“

忙了幾日,
上周是Luca爸的生日
沒有特別慶祝
只是吹臘蠋食旦糕
周一是Luca的五歲生日
雖然沒有開生日會
但我們都準備了旦糕給老師和同學
晚上都少不了跟爸媽再吹臘蠋食旦糕
然後今早跟太太們coffee morning
Luca媽這兩星期焗了去年整年的旦糕

跟太太團的一位俄國太太特別投契
今早跟她閒聊
她在幾個月前
在西班牙買了房
就是因為俄國護照出國不易
所以他們很早已有計劃在其他地方置業
以前他們要去歐洲
拿簽證從來不是件易事
要收入證明,要有機票酒店booking,要有最少兩星期process time
最後,批兩星期簽證

這些故事從大陸朋友口中聽得多
其實,還有很多南美人都一樣
現在俄國太太買了房
他們還需要申請簽證
但可以有一年的multi entry visa
每次最多逗留三個月

其實,我們拿特區護照真的很方便
想去邊,就去邊,幾時起程都可以
原來是非常幸福的
希望這特惠會延長下去
不會隨住香港紅化而結束

13 comments:

  1. 土耳其他他 - TATANovember 21, 2012 at 5:06 PM

    我也覺得, 特區诿護照好好, 好似土人護照, 有等於無, 去好多地方都要拿簽證~@@
    [版主回覆11/22/2012 21:37:09]要簽證真係好煩,又要等,又要去領使館受氣,仲要俾錢

    ReplyDelete
  2. 現在連台湾護照去美国都免簽証入境、HK好明顕係受大陸影響lah...
    [倭国団長回覆11/22/2012 22:20:47]好快西班牙就会被強国人占領!
    [版主回覆11/22/2012 21:36:02]強國去邊到要簽證呀,否則淪為第二,三個香港咁,被攻陷
    [噢!地利 Oh!tria回覆11/22/2012 07:42:05]同意! 我覺得都係因為大陸所以HK仲要簽

    ReplyDelete
  3. 祝大細壽星公/仔生日快樂
    今日都有報導話西班牙可以係果邊買樓入藉...希望可以幫助恢復經濟..都唔錯架...
    香港特區護照真係出遊算好方便啦..雖則仲有d國家需要簽證..但相比好多地方真係方便好多啦...
    [毛豆回覆11/24/2012 16:13:11]落地簽台證咁係比之前方便, 但台灣佬都好pk啦...賺少d都唔肯...
    [版主回覆11/24/2012 13:32:11]去澳洲好似除了NZ護照免簽證,其他人都要簽證,不過自己上網簽好快,幾分鐘就得
    講開台灣,竟然我家三個法男去台灣唔洗簽證,而我就要簽,不過落地簽應該都好方便吧?!
    [毛豆回覆11/22/2012 23:06:30]點止美國呀...澳洲 , 台灣都要啦..仲有好多都要既.
    [版主回覆11/22/2012 21:34:45]多謝毛豆!
    我地呢個星期食旦糕食到嘔.....
    好似除左去美國要攞簽證,其他熱門國家都唔洗,連去俄羅斯同哈薩克都唔洗

    ReplyDelete
  4. Belated Happy Birthday to Luca & Luca papa !
    係喎, 咁你攞法國passport未?
    [版主回覆11/24/2012 13:29:23]Turkmenistan,在哈薩克旁邊,呢度去一個鐘機
    我老公有HKID架,不過我係佢dependent,而我又冇在香港一年住多過三個月,所以佢冇得renew七年,不過第日返去reactive返就ok
    [咖啡奶茶精回覆11/22/2012 22:44:45]土庫曼where is it ? 咁慘 !!
    佢係你老公, 可以申請HKID (冇星)嗎? 但你地又係冇係香港住.
    ET個英國老細下年夠7年可攞HKID,佢仲生左三件攞香港出世紙!
    [版主回覆11/22/2012 21:32:10]多謝你呀!Luca爸星期一晚同Luca切完旦糕後就去左土庫曼啦,仲要過多兩三日先返。
    我無資格攞法國護照架,好似起碼要住上十年八年,要問下其他在法國住的blog友先!而且要入藉要放棄香港護照。
    不過Luca爸暫時沒有意思在法國長住,除非公非派我地返去
    佢反而好恨攞香港永久居民身份證,俾佢激死

    ReplyDelete
  5. 呢個計劃我尋日睇新聞才知。 只要160,000歐元就得了。
    [版主回覆11/22/2012 21:27:40]唔知係咪真係成事,第日西班牙變左第二個強國人佔領地,都幾恐怖

    ReplyDelete
  6. 從新聞看到也覺得很神奇! 不過新聞說的是“移民”,不是簽證,如果只是能拿到多次入境簽證,對香港人就真的沒有甚麼吸引力了。

    唉,住係香港,睇住香港赤化,心疼又無奈~
    [版主回覆11/22/2012 21:26:39]我估若果真的能以一百六十萬移民歐洲,好多人會跑去呢!
    我只是每日睇少少香港新聞,都覺得香港的前途茫茫,物價又升得恐怖

    ReplyDelete
  7. 咁咪搞貴當地樓市?
    [版主回覆11/24/2012 13:26:41]佢地因為無人買得起所以樓價好平,搞起佢起碼多D收入,第日又有藉口收多D稅

    ReplyDelete
  8. 所以做香港人其實都算不錯了﹗
    [版主回覆11/24/2012 13:25:36]係呀,用特區護照好方便呀

    ReplyDelete
  9. 你還是用特區護照的嗎? 如果我去歐洲, 我會繼返本BNO, 因為聽講拿中國護照(包括特區護照), 在歐洲會被歧視
    [版主回覆11/24/2012 13:24:53]我有BNO呀,上年攞左本新的,不過一直以來去法國都是用HKSAR,沒有什麼問題,過海關都好快

    ReplyDelete
  10. In response to your reply below, i think France accepts dual citizenship, meaning you can keep your HK nationality if you want to. But you do need to live in France in order to get the french nationality.
    [版主回覆11/24/2012 13:34:01]我地都唔知幾時有機會在法國住,暫時Luca老豆都好唔想,特別係D稅一日比一日重

    ReplyDelete
  11. 家陣美國簽證都係咁煩呀, 幾個月process time 都有呀.

    ReplyDelete
  12. Petite poupee @安提比December 12, 2012 at 6:49 PM

    Russian in Europe is like Big 6 in Asia, I used to have Russian and Ukranian classemates (girls). It is no easy for them to apply visaa even heir mother is living in this area.

    ReplyDelete
  13. 那些國家多人逾期居留,所以簽證都特別嚴緊。

    ReplyDelete