Wednesday, November 7, 2012

有米氣

前幾日食飯
Luca爸很不滿地問
是否濾水器有問題
做咩D飯味咁怪

由細到大,Luca媽都不是飯筒
只是現在四圍飄流
有機會回家享受Luca婆婆做的飯菜
都一定會中扒多兩碗飯
而Luca爸這名三十歲前都未食過飯的老外
每次回港都不會食飯,只是食餸
對煮飯會有意見嗎

最後,不是濾水器有問題
而是飯的味道不同
記得細個有個廣告
“飯要甘香,米要金香”
我們就是習慣了泰國米的芳香
Luca媽買了一包阿塞拜疆本土米
它的氣味
就跟學生時代去大陸學校交流時,
大學飯堂那陣飯味
大米味

當然,Luca媽要立即趕去買另一包米補救
這兒能找到的
只是大米或basmati米
basmati的香氣有點接近泰國米
可是它們煮起來很鬆散
最後最後
就是大米混入basmati
好過無


12 comments:

  1. 我都係食餸唔食飯架,有味飯如炒飯,Risotto等會食,白飯從來都唔食
    [版主回覆11/08/2012 12:49:31]我地的境況係無餸食白飯,美其名,日式食法,一碟餸跟一大碗飯
    所以我家相公受夠,返香港從來不掂飯!

    ReplyDelete
  2. 買泰國,韓國,台灣,日本有冇呀? 美國"錦"字頂住?
    [咖啡奶茶精回覆11/08/2012 19:56:48]咁要上網買..
    [版主回覆11/08/2012 12:47:31]呢度好少亞洲嘢呀,我估亞洲人都少過廿個
    所以我出親街都俾人望呀

    ReplyDelete
  3. 土耳其他他 - TATANovember 7, 2012 at 5:11 PM

    在土耳其都好難找到『香』米呢...
    [版主回覆11/08/2012 12:46:20]我估土耳其跟我地呢邊一樣......

    ReplyDelete
  4. Pandora 香傭講法文November 7, 2012 at 9:42 PM

    唔好聞?
    [版主回覆11/08/2012 12:45:58]係呀,唔好聞......
    你多唔多煮飯食架?定係全法餐?

    ReplyDelete
  5. the chinese rice has a very 'old' taste. I like Thai rice or Indian rice.
    [版主回覆11/08/2012 12:44:36]係呀,就係那陣"舊“米"除",未煮都唔係好覺,煮起好難聞

    ReplyDelete
  6. 我廿年前來英國都買過D大味米, 好難食, 最後要用來為雀仔。 依家就方便好多了。
    [版主回覆11/08/2012 12:43:36]之前在俄羅斯都找到jasmine rice,
    不過呢度習慣食中東食品,呢度的basmati米都係巴基斯坦入口

    ReplyDelete
  7. 我鍾意basmati喎,鬼佬超市中我覺得佢係最有飯味. 鬆散炒飯仲好.
    [版主回覆11/08/2012 12:41:47]係呀,真係最有飯味!
    不過好難煮呀!我懶用電飯煲煮就算

    ReplyDelete
  8. 食慣泰國米, 其他米都會食唔慣. Basmati應該都幾貴喎.
    [版主回覆11/10/2012 11:34:22]呢度的人主要食basmati,大約三十蚊兩公斤,大包D會平D

    ReplyDelete
  9. 黃師奶廚藝小百科November 9, 2012 at 7:00 AM

    “飯要甘香,米要金香”~~呢句我都記得~
    [版主回覆11/10/2012 11:34:49]依家仲有沒有金香米賣呀?

    ReplyDelete
  10. 係亞、要溝米亞、斎長身米係吾得軟熟、有日本米就最理想。

    ReplyDelete
  11. Almaly 卡樂B媽咪November 21, 2012 at 3:30 AM

    我家兩個男人都係飯桶!無餸都可以剩食白飯。PAPI以前剩係識得買long grain rice,而家我當家就買日本米。

    ReplyDelete
  12. Basmati米好味呀我成日都買

    ReplyDelete