Tuesday, November 27, 2012

巴庫體檢

Luca爸和Luca媽今日又去了做體檢
今日是這三個月內第三次驗愛滋
八月尾Luca媽和兩個小朋友為俄國簽證驗愛滋
十月中Luca爸媽為拜疆簽證又驗愛滋
今日,十一月尾,拜疆簽證差不多到期
又再次驗愛滋

拜疆簽證,除了抽血驗愛滋
還要見一位家庭醫生和一位心理醫生
我們見那家庭醫生是位女醫生
從未見過香港人,而且對法國人有好印象
所以,三兩分鐘閒聊量量血壓就搞好

至於心理醫生
入境署有一份問卷
心理醫生就問卷問expat
去評估這expat適合留在拜疆工作居住
問題包括:
你覺得自己有沒有精神緊張?有沒有情緒起伏?
有沒有想打人?有沒有抑鬱?
有沒有吸煙飲酒?家族有沒有精神病?
等等等等......

明年簽證到期,又要再去驗愛滋見醫生
Luca爸說
若有一天他再忍不住拜疆
就會跟心理醫生胡扯一番
拿不到簽證
想留到幾難

13 comments:

  1. 笑c我喇..!!
    成日抽血你地真係要補下!

    ReplyDelete
  2. 下下都要驗愛滋,乜果邊好多人領野咩....其他唔使驗架...
    同心理醫生胡扯,會唔會拉你去獨立房關一年半載架

    ReplyDelete
  3. o個度係咪零愛滋架? 

    ReplyDelete
  4. 為什麼每次都要驗艾滋病?很是奇怪呢!

    ReplyDelete
  5. 我呢邊攞employment pass, 永久居民都要驗愛滋, 簽證就唔知嘞.

    ReplyDelete
  6. Petite poupee @安提比November 29, 2012 at 2:44 PM

    成日抽血, 難為小朋友

    ReplyDelete
  7. 體檢目的驗愛滋﹖咁都得﹖﹗

    ReplyDelete
  8. 拜疆又幾體貼喎, 會"照顧"埋外勞的心理質素

    ReplyDelete
  9. 小朋友都要驗? 每年都要驗?
    [版主回覆02/01/2013 20:45:16]小朋友第一次來的時候驗左,剛過去那次renew visa不用驗,而那簽證最長只有一年,所以年年驗

    ReplyDelete
  10. 您好,請問在香港如何能申請亞塞拜疆的簽証呢?我找了好久都找不到,Azerbaijan中國領事館又未有回覆,有人話要去北京領事館先辦到,因同事要到當地工作,請問可以指點本人嗎?非常感謝.
    [版主回覆02/21/2013 00:26:31]你好!香港沒有阿塞拜疆使館,你可以去北京,首爾或東京辦簽證。
    工作簽都幾煩,你要有invitation letter, plane ticket booked, photos, filled up application form and online application, 還要全部影印。親身去使館交form,打指模,交低passport.
    我們去了首爾做簽證,我們的簽證搞了二十日,所以在首爾留了二十日。
    你可以先給使館send email, 首爾的有回覆我們。
    而且使館一星期只有兩天工作!
    Good Luck!!

    ReplyDelete
  11. 謝謝詳細回覆,我昨天找到亞塞拜疆網頁,入面有eVisa一欄,原來唔可以online做架?我有好多問題想問,其實有乜嘢地方可以搵到詳細資料,因為我同事的情況不同,佢無可能在外地逗留咁多日,想知有無其他方法.
    非常感謝
    [版主回覆02/21/2013 12:09:08]你找到那e-visa網是對的,去領事館前要在這online application填好才去呀!沒有上網apply都不受理!
    不可以只上網做,就算在巴庫有agent幫你朋友,他都要親身去交申請和拿簽證架!
    你找到那網頁已經是政府最新資料,發展中國家係咁,好多嘢都日日改,無所適從呀!
    你直接打電話去使館問下要幾多日啦,不過我們打去問時佢答一星期,最後都要兩星期,真係好唔可信!

    ReplyDelete
  12. 呀,仲有,我見網上有話亞塞拜疆的簽証成日改,所以想睇吓點先可以有最新消息.
    [JM回覆02/22/2013 09:34:42]好好好多謝您不厭其煩回答我,非常感謝!
    [版主回覆02/21/2013 12:10:10]最新消息就最好留意中國或韓國的azerbaijan使館網頁,可能會更新得快D

    ReplyDelete