Saturday, May 28, 2011

難得可愛 chebarushka -下


我的Chebarushka,就是唱這首歌啦!

6 comments:

  1. 唔怪得俄女友,送給我女兒的俄書都是這個公仔喇,原來那麼出名的。
    [版主回覆06/08/2011 07:25:00]係呀,在手信店賣得幾貴架 咁你阿女對住D俄書有冇發呆?

    ReplyDelete
  2. Luca宜家D俄文係咪好勁?
    [版主回覆06/08/2011 07:24:00]佢D俄文一定好過我,有時帶佢去街市買野,D阿姐同佢講野佢會點頭,我都一頭霧水

    ReplyDelete
  3. 隻野都幾cute呀~ 不過首歌就好"俄國風情" , 一貫的俄式音樂, 即使係兒歌都好沉重....又有d似細個時音樂書d歌.....
    btw, 隻野個名點讀?
    [版主回覆06/08/2011 07:23:00]車﹣巴﹣rosh-ka 係呀,真係好傳統,仲有個手風琴 可能真係幾sad幾冇童真,Luca都唔係好鍾意呢隻野

    ReplyDelete
  4. 首歌好sad噃!連兒歌都係咁,咁我明啲人係幾冷冰冰啦!
    [版主回覆06/08/2011 07:21:00]其實俄人的taste幾怪,同我地真係好唔同

    ReplyDelete
  5. 又到了蟬鳴花開的季節,一轉眼端午節已近在眼前。送你一粒應節的粽子 , 它的成分是 :100% 純關心加上甜蜜、快樂、開心、寬容、幸福做為配料 ; 保質期 : 一輩子 ; 保存方法 : 請您珍惜 .
    [版主回覆06/08/2011 07:21:00]多謝Ping!!

    ReplyDelete
  6. 噢!地利 Oh!triaJune 7, 2011 at 2:42 AM

    係咪同一隻呢? 我o個隻都係呢首歌.
    [版主回覆06/08/2011 07:21:00]係咪chebarushka只係唱呢首歌?我見其他歌都係鱷魚唱架,幾好聽!

    ReplyDelete