Tuesday, September 7, 2010

無期

還以為Luca會在9月開始返學
滿心歡喜的Luca媽努力訓練Luca上廁所
期待每天早上有幾小時的小休可做回自己
可是
還是無期
枉Luca打多兩支針,見左八個醫生
俾左千幾蚊港紙搞那個俄國健康手冊
不過,Luca媽都沒有特別失望
一直以來其實我們都不想送Luca上俄國學校
一來言語不通(例如Luca在學校濕左條褲,老師跟我跟本冇法溝通)
二來手續多多
例如Luca要請假外遊,每次回來上學前又要去見見醫生
要醫生approve Luca健康先可以再返學
係咪煩?!
所以,一半放棄狀態的Luca媽在計劃送Luca到這兒的國際學校
問題又來了
因為那所國際學校一直以來只收其員工的子女
我們是另一所公司員工
所以只可以等到學校有空位他們才考慮
而且最低班都要三歲才可入學
那要等明年放假回來Luca才可以返學?
無期呀無期......

無期還依然纏着我們
原來Luca爸十一月份要到休斯敦兩星期出差
那我們又乘機安排兩星期假期去旅旅行
可是有消息這工作會取消
那就更好,那兩星期假期又可以回港
可是可是,又是無期
即係要等到Last minute
才會知道去哪裡
又要繼續等

9 comments:

  1. 又回港? 羨慕死人啦!
    [版主回覆09/09/2010 11:17:00]最多影多D相俾你頂住癮啦

    ReplyDelete
  2. 或者自己找些教材教住Luca先。home schooling係外國很普遍。
    [版主回覆09/09/2010 11:19:00]其實教Luca不是問題,只是怕他現在是適齡要上學,而他的portfolio入面還未有上課經驗,又唔知我地仲會留响度幾耐,所以唯有送他去local幼稚園

    ReplyDelete
  3. teach him at home la....
    [版主回覆09/09/2010 11:23:00]有呀,佢識數一至十(中英法),ABC,還學睇中文字,動物,食物,日常生字(中英法).....其實送佢返學只係俾佢有幾個小時跟其他小朋友玩玩

    ReplyDelete
  4. 都係國際學校好 D, 等下tim 啦. freedom 既日子不遠矣.
    [版主回覆09/09/2010 11:24:00]其實freedom都係早上三個小時而已,加埋來回學校,剩下時間不多呢!

    ReplyDelete
  5. Pandora 香傭講法文September 8, 2010 at 2:26 PM

    凑小朋友頭3年係累, 不過 ....(以後重煩) , 努力加油, 支持你
    [版主回覆09/09/2010 11:25:00]係呀,真係覺得佢愈大愈煩,或者係demanding

    ReplyDelete
  6. 可唔可以淨係你兩個回港, Luca 爸自己照顧自己一排 say a few months??
    [版主回覆09/09/2010 11:27:00]可以,不過留低佢一個人,佢會好可憐呢 我唔好意思跟Luca兩個人在香港大魚大肉吃喝玩樂而佢一個人做到隻狗咁

    ReplyDelete
  7. 不用太擔心 船到橋頭自然直啦 !!

    ReplyDelete
  8. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

    ReplyDelete
  9. Petite poupee @安提比September 11, 2010 at 3:06 AM

    any playgroup in your place?

    ReplyDelete