Tuesday, July 20, 2010

Luca成為了細路﹣激C人事件薄

回到了寧靜到不得了的薩哈林
要Luca從忙碌的假期生活調節回寧靜
真係吃力
(當然Luca媽都好不容易調回這樣閑適的生活)

Luca除了掛住在薩哈林家中的玩具之外
他的心,根本不在這裏
每次我們叫的士去City Mall (本市最商場)
他都以為我們是要去機場
在車上不停說:「坐飛機,去Hong Kong」
然後我話:「你都未買機票,唔可以上機架」
他說:「買左機票,坐飛機,去Hong Kong」
我說:「你都未買機票,你有冇錢呀?」
他說:「冇買機票,冇錢錢......」
然後喊住......「去坐飛機,去坐飛機......」

其他太太都笑,連Luca都不想留在這兒

*****
近期,忙着Luca的厠所訓練
假期之前都試過要他上厠所
可是,最後都是一個早上濕七條褲仔
回來之後多得Luca的好朋友東東和柚月
Luca因為見到他們兩個都住在馬桶上
最後都心動
不過他始終沒有坐在馬桶或Potty上
只是在杯中小便而已
而且,不是時常成功
好多時他都會因為忙住玩而忘記了
Luca媽有時都有平心靜氣
但好多時耐性都燒盡了
生氣地說:「你記唔記得媽媽叫你pipi前要話俾媽媽知,記唔記得?」
Luca說:「唔記得!」
我再說:「咁你知唔知道要話俾媽媽知?」
Luca說:「唔知道!」
怒火燒至極點:「咁你明唔明白要話俾媽媽知?」
Luca說:「唔明白!」
最後,爆炸了:「你唔記得,唔知道要話俾媽媽聽你要pipi呢,咁就冇糖糖食!」
Luca大喊......「食糖糖,食糖糖」
強行心平氣和的Luca媽說:「好啦,你要食糖糖,咁pipi之前要點呀?」
Luca答:「要話俾媽媽聽,要pipi」

*****




7 comments:

  1. 多謝你的BLOG, 和LUCA仔的對話,記錄下來,他長大後再看,會好珍惜! 你顧住LUCA仔會有頻尿症,有pipi就有糖食。 初頭戒片個幾日,任他賴,賴咗就幫他抹,不要罵他, 幾日後,他就知道識忍,自己去pipi㗎喇! 我女兒是三歲回日本,剛是戒夜片之時, 用片那晚,第二朝是乾的,試幾晚後,不用片瞓,就來料, 當時還是睡日式被團,好大劑~~ 都失敗了很多次。
    [版主回覆07/22/2010 13:38:00]哈哈,佢真係次次pipi完就問攞糖食, 不過一日不會給他多過三粒,仲要係"的得"糖 所以我估ok掛 想像不到 戒夜片之時會是怎樣.......驚恐中

    ReplyDelete
  2. 教小朋友真係唔容易呀... 慢慢黎啦, don't give up ar!
    [版主回覆07/22/2010 13:36:00]係呀,有時真係冇氣呀 想give up 都唔得

    ReplyDelete
  3. if he can do that next time
    greatly praise him
    then he will take that as an achievement
    and reinforce him to tell you before he pi
    [版主回覆07/22/2010 13:35:00]佢現時情況不太穩定,不過佢依家肯去,比起以前完全唔肯去,我地都已經好開心

    ReplyDelete
  4. 不如放過"痰罐仔" 係廳附近, 叫佢一急就走去"痰罐仔" PP, 我家姐個仔都係咁, 適應了就把"痰罐仔"放回 bathroom.
    要讚佢大個仔自己去pp好叻 !! 唔自己去 pp 就係BB唔叻 !!
    Luca 仔唔想做BB啩 !
    [版主回覆07/22/2010 13:34:00]Luca話BB先着 片片,小朋友去洗手間 咁我問佢Luca係唔係BB時,佢話係......

    ReplyDelete
  5. 一日千里, 資訊發達左就連小朋友個腦仔都醒目啲.....比啲耐性 加油呀
    [版主回覆07/22/2010 13:31:00]唉.....一言難盡

    ReplyDelete
  6. 估唔到LUCA咁想返來 "Hong Kong" wor ~~ 哈哈!
    我都無諗過小朋友有「戒片」&廁所訓練呢樣野tim~~
    加油呀LUCA媽 !!!
    [版主回覆07/22/2010 13:31:00]加左油架啦,會加多D 你都係呀!!

    ReplyDelete
  7. Don't worry you are not alone. Will be my turn one day! I'm sure my boy is going to be naughty.

    ReplyDelete