Tuesday, March 9, 2010

我們在薩哈林的日韓生活

俄羅斯最遠東的小島薩哈林(即庫頁島)
島上三份之一人是亞洲面孔
有二次大戰後留下的韓國人
有因為油田開發而來的日本人
還有倚在中國歐洲中間,前蘇聯國的外來勞工
雖然,中國人不多
幸好,能找到質量不錯,跟我們生活文化相近的日韓產品
(總比買俄國貨可靠)



有日本制洗潔精,韓國制柔順劑
還有韓國來的烏冬,海藻,醃肉醬,粉絲,零食


日本代表有豉油,醋,味醂,麻油

有日,法國太太走來問,
為何日本太太要她幫忙從日本帶回1公升麻油
不知道圖中那麻油在日本要多少錢,最多三十港元吧
這支麻油比麻油旁邊從希臘來的extra virgin olive oil還貴!
那支味醂和豉油各要港幣一百
所以日本太太每見有人去日本旅行
都不忘要大家帶點東西回來
不過一公升麻油,我自己都未必會帶俾自己
更何況幫人帶?


12 comments:

  1. 哇最怕麻煩人家帶野架啦。我有條rule香港買的到的吾帶,液體同重野都吾帶 所以係日本幫人家買的通常都係... 藥
    [版主回覆03/09/2010 14:03:00]最怕係有D人係會開口叫人帶D根本冇可能既野囉 以前返法國,好多人都要護膚品,手袋 依家响呢度,不用帶野返香港,反而帶好多野返嚟 估唔到有人要一公升麻油,打瀉就唔知點算!

    ReplyDelete
  2. wah! 成旧水一樽味醂、醤油?!真係好鬼貴!吾係、係地獄価銭!! 我響奇異国&日本禁耐都吾会接受任何所謂fans既拝托!化粧品、零食、手袋etc,我一概拒絶!就係因為如此、我就同一個由小学識到近年的’老友’決裂!原来friendship係連日本的化粧品、手袋都比不上的!現在的我、真係落得清静、吾洗再応酬D所謂老友! 我仲有好多位放gifts比我家人添!
    [版主回覆03/09/2010 14:33:00]完全同意! 但真係有好多人會唔經大腦叫人帶野 而且基本上香港真係咩都有,自己買又唔會欠人地人情,不是更好嗎?

    ReplyDelete
  3. i agree. Sometimes it is very annoying when somebody asks us to bring very bulky 'gift'.
    [版主回覆03/11/2010 13:39:00]如果不太重,不太難買,帶都沒有所謂

    ReplyDelete
  4. i hate someone who asks me to buy things for them...
    當我DHL呀?
    [版主回覆03/11/2010 13:38:00]係人肉DHL,而且帶野返去快過DHL架!

    ReplyDelete
  5. 噢!地利 Oh!triaMarch 9, 2010 at 1:50 PM

    好貴呀
    [版主回覆03/11/2010 13:38:00]沒法啦,因為外國貨都係外國人買返,所以幾貴都有人會買!

    ReplyDelete
  6. 一公升麻油,好誇張!!好少見1L的麻油売!那位太太一定有特別的煮食方法、我一年都用不到一支細!我都好怕別人叫我帯野回港、特別是重野、試過幫朋友帯8kgs書、無下次!
    [版主回覆03/11/2010 13:37:00]因為呢度麻油都係要成百蚊支,一公升係罐裝,咁就有排用

    ReplyDelete
  7. 一百蚊一支豉油? 果然係豉油貴過雞呀!
    [版主回覆03/11/2010 13:36:00]係呀,一支豉油可以買起碼兩隻鷄!

    ReplyDelete
  8. 麻油和味醂在日本賣都是大約¥300,廿幾卅港元喇! 最幸福就是回香港不用為人帯任何東西,可惜我無這福氣。 我好想只是帯兩件衫,護照,相機,信用卡就上機, 回來亦兩手fing fing 的回日本就好了。
    [版主回覆03/11/2010 13:35:00]我依家返香港只有一件衫一條褲同一D底衫褲,可惜Luca哥的行李很多,我暫時都沒有兩手fing fing這福份啦!

    ReplyDelete
  9. 嗯。我不喜歡托人買野,但人家叫我幫忙,能力之內,盡幫。 不過重既,我會用佢用寄既方法。
    [版主回覆03/11/2010 13:34:00]好朋友的話,他們都不會過份要帶重野 反而係D唔太熟的人,會帶D好奇怪又重的東東

    ReplyDelete
  10. 嘩,Citysuper markup 一倍, 庫頁島markup四倍 !!
    超市賺到笑啦 !!
    你上日本website online shopping + postal charge 可能仲平 ! 
     

    ReplyDelete
  11. Aïe, comment on peut demander 1 litre d'huile , je dis non certainement.

    ReplyDelete
  12. 韓國呢隻衣物柔順劑喺韓國喺最多人用的。我以前都喺用佢﹗不過其實我覺得佢唔及美國品牌Downy好﹗事關韓國呢隻柔順劑原完沒有令衣物變柔軟的效果,只得香味而已﹗所以我現在都改有Downy了。
    [版主回覆11/16/2012 21:16:51]係呀,真係好鬼香!原來沒有柔順作用?又唔係好覺,不過依家無亞洲用品,我們要用土耳其貨!

    ReplyDelete