Thursday, November 5, 2009

十一月初莫斯科

假期的尾聲了!
最後一站是莫斯科
十一月四日,零下二度,微微飄雪
面部,手腳都凍得麻了!
想像不到,將來在薩哈林零下幾廿度的景象!
這天是俄國統一紀念日
周圍到人頭湧湧
紅牆和周圍的景點都關門了,只能遠觀




可憐的小Luca病了
又咳又流鼻水又嘔,我們一家三口都無覺好瞓
但又無可能成日留在酒店房
(因為Luca哥嘔完就話要街街)
唯有趁日間有點陽光周圍走走

這是紅牆旁的小教堂




酒店上網奇貴又奇慢,能上載兩張相已叫好!
完全上不到Facebook!
周日回家慢慢同大家介紹

10 comments:

  1. 我地呢度今日都-2度但有太陽, 我會着香港買的down jacket, 加拿大果件就遲D才出動!

    ReplyDelete
  2. 咁快就返屋企啦 Luca 媽唔使擔心喎, 當凍到某一個程度(即係麻木!)時, -2°C 跟 -20°C感覺上也沒有太大分別, 買件羽絨加件冷衫再著UGG winter boots已經夠暖架啦

    ReplyDelete
  3. Luca仔、隻手喺咪暖笠笠呀?零下兩度都唔使戴手襪仔呀? 今年的冬天不會太冷吧!!??

    ReplyDelete
  4. 凍死死喇 !!! 不過唔怕啦 凍吓凍吓就適應 Luca 冷親呀 您地保重

    ReplyDelete
  5. 阿仔寒底
    係比較易中招.....

    ReplyDelete
  6. -20度時、不会在街留連、其実無所謂。冷、真是会習慣的、喜不喜歓就当然另計。希望Luca快点好番、大家有覚好睡。

    ReplyDelete
  7. Luca媽要學當地人著皮草,飲vodka保暖 (有個俄國同學同我講,佢哋個個都係咁做)
    [版主回覆11/11/2009 00:13:00]係呀,呢度十個有9個都係皮草人,不過如果我着住件皮草,會好似個熊仔周圍行咁,笑死街坊啦

    ReplyDelete
  8. -20'C...你們要保重啊!好難想像-20度~

    ReplyDelete
  9. 咁凍要小心身體呀! Luca病咗仲要街街,即係冇事啦! 可能住得耐咗開始習慣涷,但係仲未可以想像到零下廿幾度既景況 
    [版主回覆11/11/2009 00:14:00]多謝關心呀,Luca好返晒咁濟,只係jetlag瞓唔着.......

    ReplyDelete
  10. 在發展中國家 什麼都沒有保證... 天氣轉冷小朋友 大人也容易病 小心 大皇又新加坡回來 也病了 可能受不了太多冷氣

    ReplyDelete