Tuesday, September 15, 2009

Sakhalin Day

好懶好懶好懶寫blog

上星期六,9月12日,是薩哈林日
每一個俄國城市都有一個生日
(早一個星期六是莫斯科日)
之前在街上都有看見很多橫額
估到十二號那天有些事,不肯定知道到底是什麼

那天Luca爸照常開工
Luca都如常他每日的活動
中午在劇院門外有歌舞表演
街上亦有巡遊
Victory Square有car show和air show
可是,等到Luca爸下班回來
大部份活動都結束了
只見街上有很多氣球
列寧廣場的裝飾


到晚上,
在Victory Square有演唱會
晚上十時,還放煙花
我們當然部署在有利位置看煙花



就是我家小陽台



Luca爸說,煙花沒有什麼特別
不及香港的好看
那當然啦!


8 comments:

  1. 鄭太@hong kong (Vegetarian)September 15, 2009 at 10:23 AM

    是的, 沒有香港的那麼好看~
    [版主回覆09/15/2009 13:59:00]香港的煙花,幾百萬幾百萬上落,又在維港上空,只係個夜景都好睇

    ReplyDelete
  2. 一番~~~~~~~~~~~~~~~~~
    香港的煙花真是幾好睇㗎,濃縮三十分鐘,怦拎澎瀾燒銀紙,換來是全港市民的嘩!嘩聲!懷念!
    [版主回覆09/15/2009 14:00:00]由細到大,新年煙花都係電視上睇 屋企人打牌,細路周圍走,好有新年feel

    ReplyDelete
  3. 被QUEENIE & WATER 扒咗頭添
    [版主回覆09/15/2009 14:01:00]唔好咁啦,錫返好唔好?

    ReplyDelete
  4. 好快香港 10月1日在屯門放國慶煙花呀 !!不過薩哈林有煙花放都好啦...小小氣氛
    [版主回覆09/17/2009 12:45:00]咁得意在屯門放?

    ReplyDelete
  5. 條氣順番! 收到! 收到!
    去年我於新年時回香港探親,故再可看到新年煙花, 不過只是在灣仔被封的行人區看,無乜氣氛, 都是懷念從前站在灣仔海旁看,塞得水洩不通, 同聲大叫 嘩! 感覺超高漲。
    [版主回覆09/17/2009 12:44:00]好似有4年沒有在香港過年啦 都唔知幾時會有機會返香港過年..... 被過了派利是,哈哈!

    ReplyDelete
  6. i agree ! hk one is better^.^
    [版主回覆09/17/2009 12:42:00]係呀,可能香港的煙花都係新年呀,國慶時放,又多人又熱鬧,只係個氣氛都已經加分

    ReplyDelete
  7. 煙花向上望応係最靚既~ 記得有年迫到海旁辺草叢内睇、面前岩岩有船放、一発発煙花従頭上散落、従未睇過咁靚既煙花。今年係和歌山白浜又係訓係度睇、哇~~超靚
    [版主回覆09/17/2009 12:41:00]咁咪要一早擺個好位瞓响度睇?

    ReplyDelete
  8. 雖然唔係好靚,不過都幾有氣氛^.^
    [版主回覆09/17/2009 12:40:00]係呀,呢度咁靜,有D活動搞下有D生氣

    ReplyDelete