Tuesday, September 8, 2009

十月getaway

十月份的機票終於訂好
從這兒去巴黎,比返香港平一半!
不過坐Aeroflot,當然不及Asiana好服務
朋友們說,Aeroflot的機很舊
乘客在洗手間食煙不是新聞
乘客要飲酒,空中服務員會收小費
等等等等
*****
問在香港某旅行社工作的朋友要酒店報價
十月尾的價錢尚可
後來Luca爸話我們可在法國待兩星期
如是者再問朋友要十一月的報價
竟然,相差一星期,價錢要貴一倍
(原本莫斯科的Hilton做promotion,五千港幣住4晚
改了日期後,要二千幾一晚)

原來
十一月四日是不知什麼俄羅斯假期

現在,還是在網上周圍格價
希望找到好價錢又不太差的酒店


10 comments:

  1. 鄭太@hong kong (Vegetarian)September 9, 2009 at 12:18 PM

    估唔到啊!有d 咁差的航空公司...

    ReplyDelete
  2. 希望你找到間OK架喇! 酒店対於我黎講好重要、我一定要乾乾淨淨企企理理

    ReplyDelete
  3. 希望找到一間又不太貴及企理酒店啦....出門記得帶夠衫就真,不要冷親呀

    ReplyDelete
  4. 他們兩父子,食粥食飯靠哂你喇。

    ReplyDelete
  5. 真係幾貴喎,希望妳找到好價錢喇~

    ReplyDelete
  6. Luca仔嘅亞嫲咪好開心,可以見到個靚孫。

    ReplyDelete
  7. Aeroflotd機票係就係好平 但我真係唔係咁夠膽坐

    ReplyDelete
  8. 係呀、假期貴成倍、喺日本都係咁。

    ReplyDelete
  9. Aeroflot是十萬分差既航空公司呀!我迫住坐過一次,簡直係nightmare,啲staffs係超無禮貌,飛機又舊又爛,有陣古董+煙味,啲俄羅斯人未上機以經醉咗40%,上咗機更加變得醉醺醺,成地酒樽,冷氣有時唔work,唯一ok係被upgrade去商務客位,但一樣恐佈!我更加被滯留响莫斯科24小時,被安排既酒店似坐監,一出房就被4-5部CCTV影住,每人只有15min phonecall,被送去機場時,更有兩個似秘密警察既人「護送」我,返到屋企更加發現寄倉行李俾人偷咗嘢,打去投訴就話冇法子幫我,叫我寫信去總公司,最後竟然一句...... 「但係可能無人會睇」...........!
    希望你會比我好彩啦!

    ReplyDelete
  10. 推推推~~~ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . \ ( ^ . ^ ) / . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

    ReplyDelete