Friday, February 25, 2011

一一年二月尾

不經不覺,Luca返了差不多一個月學
上星期開始,Luca更在學校食埋午餐,瞓埋覺先返屋企
突然放監的Luca媽完全是上了天堂一樣
一日有六個小時自由時間都唔知點用好
只係覺得洗錢快左同埋多左......
無他
日日跟其他太太們吃喝玩樂
突然做返個自由人
真係可以從深心裡笑出來!

當然,可苦了Luca小朋友
在一個語言不通的情況下活六小時
我估佢一舉一動都係跟大隊
老師話食飯佢就食,去瞓就瞓,去洗手間就去
難怪日日放學返嚟都要發下大小脾氣發發洩

不過返埋下星期學,我地又放監返香港啦!
係呀,我地一月中才從香港返嚟
三月又返過去?
我們都沒有辨法,原定四月才返
不過Luca老豆的工作實在有太多變數
多年來我們都學懂了即時行樂和being flexible
可以放假就當然放左先,在這公司沒有人可計劃未來
永遠都是Last minute
所以
朋友們,
我們十日後又見面啦!
呵呵呵呵


13 comments:

  1. 我仲有幾日就返倭國lah,要離開我做女嘅香港,有D不捨,不過無晒能源M,唔走唔得!hahaha
    [版主回覆03/04/2011 07:18:00]你都好呀,依家日圓高企,你在HKshopping相對平左好多喎!

    ReplyDelete
  2. Great !!
    [版主回覆03/04/2011 07:17:00]YEAH!

    ReplyDelete
  3. 又有得返香港啦, 咁你個俄國冬天實在易過啲啦 have a nice trip!
    [版主回覆03/04/2011 07:17:00]今年俄國冬天雪比去年少,但凍D,去完香港返嚟應該溶雪啦

    ReplyDelete
  4. 返HK fing下錢玩下囉.....
    [版主回覆03/04/2011 07:16:00]我地返香港都好似自由行咁去藥房掃貨囉!哈哈,不過唔洗買奶粉

    ReplyDelete
  5. 你在BLOG海潛水好久了,一出BLOG就話要回香港, 可回香港是最好的,享受享受!!
    [版主回覆03/04/2011 07:15:00]係呀,Luca返左學之後其實多左好多時間,但又唔知D時間去左邊喎......我地返香港還可能去日本玩幾日呀,到時同你同一大陸上!

    ReplyDelete
  6. Have a nice trip!
    [版主回覆03/04/2011 07:14:00]多謝您!

    ReplyDelete
  7. Pandora 香傭講法文February 27, 2011 at 1:03 AM

    bon voyage
    [版主回覆03/04/2011 07:13:00]merci!

    ReplyDelete
  8. 又黎香港!!! 真係羨慕死我! 玩得開心d 啦.
    [版主回覆03/04/2011 07:13:00]你幾時會帶阿仔返HK行下呀?

    ReplyDelete
  9. 3月番香港好丫又可以shopping補貨同食多d家鄉好野!玩得開心d啦
    [版主回覆03/04/2011 07:12:00]係呀,好想食雲吞面呀!!!!!!

    ReplyDelete
  10. 小白羊Petit Mouton BlancMarch 1, 2011 at 5:29 PM

    bon voyage!!!有得返香港真係好, 到時玩得開心D啦!
    [版主回覆03/04/2011 07:09:00]多謝你呀白羊小姐!

    ReplyDelete
  11. Petite poupee @安提比March 3, 2011 at 8:20 PM

    你起麻可久而久之返香港 relax ,  泰狄熊的工作又係有太多變數, 剛剛在家等差, 等足一個月, 終於都是係流, 沒法可計劃未來,
    [版主回覆03/04/2011 07:09:00]我地都差不多,都係今日唔知聽日事,唔知幾時又要搬,所以依家可以放假就放左先,否則第日miss左冇得補啊!

    ReplyDelete
  12. 又返香港? 你就好啦!

    ReplyDelete
  13. 我又回來看看你了……

    第十一本書不可思議(book11) 隔熱紙 標準舞 美國留學代辦 加拿大留學費用 園藝造景 澳洲留學代辦 英國留學費用 日本留學費用 紐西蘭留學費用 雷射溶脂 日本留學 台中室內設計裝潢 室內設計需求 辦公空間設計 電波拉皮 成長書桌椅 兒童書桌椅 人體工學椅 客家伴手禮 禿頭治療 在職專班 男性結紮 基隆汽車借款 義大利旅遊 網際傳媒 台中搬家 動漫卡通

    ReplyDelete