Tuesday, January 4, 2011

祝各位新年快樂!!

遲來的祝福
二零一一年
祝大家新年快樂,身體健康!

在香港過了十天假期
平安夜晚起程來法國
這兒的聖誕跟往年一樣
大豆有一大堆玩具
我們有生蠔海鮮鵝肝乾柴火鷄木頭旦糕
唯一跟往年不同的
是Luca媽大傷風
很久沒有這麼病
還有奶奶大人日日吟吟吟
真係超惡頂
還要捱多一個星期才可以返屋企
(Luca媽要訴苦真係要寫幾編都寫唔完,D火上晒頭,連牙較都疼埋!)

希望今年先苦後甜吧!

再祝大家事事順利,身體健康好重要!


11 comments:

  1. cook some ginger soup
    good for flu
    [版主回覆01/05/2011 17:53:00]我買左兩舊薑架,但係上晒火,成塊面同牙較都好疼,對眼勁藍,所以都唔敢整薑湯

    ReplyDelete
  2. Happy New Year!  2011年身体健康、生活愉快! 我地仲有中国既農暦新年亜! 見到U的法国新年holiday, 我係明白U的感受既! 我今年在日本過新年、当然要去老公郷下過年! 我忍耐左4日、好彩無セ火爆野発生、我老公就似乎幾happy lah. 我99都有d吾舒服、可能因為係咁、我同99的communication少好多! ahahahhahahahhahaha
    [版主回覆01/05/2011 18:02:00]新年快樂呀團長! 你都係對住奶奶四日姐,閉口閉眼閉耳就過左啦! 我地今次係十六日,日日講D有骨野,最慘係我病唔係佢病,搞到我谷氣爆,好彩佢個仔都覺得佢惡頂(基本上全家人都覺得佢難頂) anyway......我忍!! 哈哈哈哈

    ReplyDelete
  3. Happy New Year!
    [版主回覆01/05/2011 18:03:00]多謝你呀!祝你新年快樂!!身體健康!

    ReplyDelete
  4. happy new year ar!
    [版主回覆01/05/2011 18:04:00]新年快樂Lewi!!

    ReplyDelete
  5. (Empty)
    [版主回覆01/05/2011 18:04:00]多謝您!!

    ReplyDelete
  6. Happy New Year! 捱壞唯我當吹歌囉!冇計!
    [版主回覆01/07/2011 23:02:00]日日聽歌真係好辛苦呀!

    ReplyDelete
  7. Welcome back to blog !! Happy 2011 !!
    我都比家姐傳染傷風, 仲進化為鼻敏感, 成個月都唔好 !! 日日包wonton !!
    [版主回覆01/07/2011 23:01:00]包雲吞包到鼻都爛呀! 希望您快D好返啦!

    ReplyDelete
  8. Pandora 香傭講法文January 6, 2011 at 7:08 PM

    Happy New Year
    [版主回覆01/07/2011 23:00:00]新年快樂!祝你身體健康!

    ReplyDelete
  9. Bonne année! 好彩你一年都只係煩一兩次, 當聽唔明乜都唔知算啦. 而家好多人病, 小心身體.
    [版主回覆01/07/2011 22:59:00]新年快樂!祝您們一家人身體健康! 係呀,真係好多人病呀!我地病足兩星期都唔好

    ReplyDelete
  10. Petite poupee @安提比January 12, 2011 at 4:57 PM

    祝你新年快樂, 身體健康! 我們也由山上回來, 
    你 99 吟, 你可否把 French channel 關掉, 再話唔舒服去!

    ReplyDelete
  11. (Empty)
    [版主回覆01/30/2011 08:33:00]好靚呀!好多謝你!祝你新年快樂!!

    ReplyDelete