Tuesday, November 23, 2010

俄國聖誕

還有兩個多星期就可以返屋企
今年的聖誕跟往年不一樣
當然不會留在島上,不會在香港過,又趕不及在法國過
是因為我們會在機上過
24日平安夜平安上機,25日到法國
第一次聖誕夜在機上過
機上會有慶祝嗎?

在薩哈林,大部份海外員工都會盡力趕及在聖誕前離開
留下來幹活的,除了本地人,還有回教人士(因為他們不慶祝聖誕)
和中國人(他們過農曆年嘛!)

俄國是信奉東正教,所以,他們的聖誕節不是十二月二十四日
而是西曆聖誕的十三日後,即是一月七日。

各位有興趣來俄國玩,西曆聖誕不是問題
謹記十一月第一星期跟一月頭十日都不用造訪
因為大部份景點都有慶祝活動而關閉,博物館關門大吉
有朋友今年一月在這兒看聖誕煙花
叮囑我們要份外小心
除了提防小手,最大問題是有機會給本地人留難
話分兩頭,
公司都有明文規定外國員工入黑後要坐公司安排的交通
不可在外步行
不可說話(除了說俄語)

..........


8 comments:

  1. 出外只可以講俄語,即是嗯嗯俄俄就得喇~~ 個樣都不是俄樣,無得扮! 我愛人在印度,都是不可出外,話危險。他亦不能扮印人, 他是超白又無鬚! 聖誕日在機上過,個機師扮聖誕老人派禮物,LUCA仔~~~ 要頂住,千其唔好瞓覺呀~~唔喺走寶!

    ReplyDelete
  2. how long will you be in France? You must be excited.

    ReplyDelete
  3. 在家千日好,出外一晚難!

    ReplyDelete
  4. 機上會有慶祝嗎?....我估冇 嘞. 我試過New Year Eve上機.到咗新年乜鬼 慶祝都冇. 過咗幾分鐘(Paris Time, Paris to Hong Kong)先廣播Happy New Year.  我仲 諗有空姐送香吻架.  失望!

    ReplyDelete
  5. 機上倒數幾好玩WOR... 你可以做發起o個個呀. 乜原來俄國都咁危險? 真係要小心為上. 你今年返法國, 可能都會好凍呀.

    ReplyDelete
  6. Pandora 香傭講法文November 24, 2010 at 7:05 PM

    俄國聖誕節是西曆聖誕的十三日後, 哈你唔講我唔知, thanks

    ReplyDelete
  7. 正正平安夜我未試過,不過我試過26號係機上過,打橫瞓都得呀!個個都係個地上過,邊個會同你爭呀!

    ReplyDelete
  8. Petite poupee @安提比December 6, 2010 at 8:14 PM

    我試過有次想改 24 號 , 25 號走, 全部 full , 終於26號係機上過,又係打橫瞓都得呀!

    ReplyDelete