Wednesday, August 25, 2010

八月近況

炎熱的八月
在薩哈林人的字典中並沒有炎熱
甚至連有太陽的日子
十隻手指都數得出

就趁唯一一個似夏天的周日
一家人去公園野餐走一圈
是上次太太們野餐的同一個公園
Luca一邊行,一邊找蟲蟲


這天,真的有夏天的感覺


俄國獨有的珈琲杯?

水上樂園陸上版?


我們沒有讓Luca玩機動遊戲
一來怕他玩完不肯下來
二來遊戲設施的確殘舊
希望下次返香港可以帶Luca去廸廸尼走一趟
****
其餘陰天的周日,多數都是在家中渡過
唯一一次帶了Luca老豆去全島最大的citymall見識
全島最大的這個商場的四層
以香港的level來說
這只及得上屋村商場
Luca跟俄藉米奇做左friend!


****
八月很快就尾聲,眨下眼,2010年過了大半
時間真係過得很快
同時Luca很快就到三歲
這日,收拾Luca一些舊衫送去教會
找到這些鞋子
忘記了Luca曾經是個小BB呢
鞋子都很新,不捨得捐出去
只送走了一大堆比較舊的衫而已


Luca真的長大了很多呢.......(Luca媽又在感歎)





11 comments:

  1. Luca真的長大了很多 !!!!
    D 鞋留番啦, 可能生多一個呢 !
    [版主回覆09/07/2010 12:13:00]生多一個....好辛苦架....到時想去邊都難

    ReplyDelete
  2. really grown up........

    ReplyDelete
  3. 通常BB鞋都好新.送俾自己識o既人可能會捨得d.

    ReplyDelete
  4. cannot agree with  咖啡奶茶精  more! keep the shoes :)

    ReplyDelete
  5. 咖啡杯真係俄國獨有風味呀!點解隻mickeyo甘怕羞面紅紅的?
    [版主回覆09/07/2010 12:13:00]那是俄國mickey呀,梗係又飲左vodka所以面紅紅 (呢度無論係咩野時間,你都不難找到面紅紅的醉酒佬!)

    ReplyDelete
  6. lovely big boy
    [版主回覆09/07/2010 12:11:00]thank you very much!

    ReplyDelete
  7. Luca 已經唔再係 BB, 係靚仔一名. 我都仲未開始買鞋仔比天恩著, 我諗我都要開始買番幾對啦. 等佢行得舒服 D.
    [版主回覆09/07/2010 12:11:00]依家仲係夏天,天恩都未要穿鞋仔,涼D就可以著啦

    ReplyDelete
  8. 在妳的blog,看到Luca的成長;唔知有冇機緣睇到妳飲"新抱"茶呢?
    [版主回覆09/07/2010 12:10:00]嘩!咁我一定會Keep住update你啦! 唔知三十年後仲有冇yahoo blog呢?

    ReplyDelete
  9. Pandora 香傭講法文September 3, 2010 at 5:41 PM

    "Luca一邊行,一邊找蟲蟲", 你就好啦, 我個仔鍾意找煙頭!
    [版主回覆09/07/2010 12:09:00]Luca一係找蟲蟲,一係執石仔,次次返屋企都帶D幾粒石頭架

    ReplyDelete
  10. hi, 我最近睇番你個 blog, 見到 Luca 大左很多..時間過得真快.. 我有個問題, 我想很多人都有問你.. 如果 Luca 再大一點, 是否會找一處地方停下來, 讓他好好讀書?  始終走來走去, 對小朋友的學業都不太好.
    [版主回覆09/07/2010 12:08:00]多謝留言呢! 係呀Luca大左好多,而且大得好快,有時候,我都有想過要找個地方停下來讓他好好讀書;不過都言之過早,因為他依然未返過學呢!可能到他十歲八歲才會停下來,而且公司入面有小孩而又搬來搬去的家庭很多

    ReplyDelete
  11. 咁又係.. (不過有 siblings 係好D嘅 !! )
    其實我見我姨生食餐飯buffet走來走去真係煩爆 !!
    連我老公都話頂唔順D 3,4歲嘅細路 !! (咁我地唔駛plan la.. )

    ReplyDelete