Thursday, December 17, 2009

香港地.......

在香港HEA了差不多三星期
只覺得自己勁OUT
有時候會想想留在香港
有時候又會慶幸自己不是住在香港

就好似今早,在電梯跟一位六十有多的鄰居閒聊
(我是不認識這鄰居的!)
阿大嬸問,我是否帶Luca上學
我說,他才兩歲,我們只是落街走走
阿大嬸就話:「我阿孫女都係兩歲啦,响九龍糖咩咩幼稚園返緊學啦!
你那個兩歲都唔返學,第日入唔到小學架......」
我只係答:「哦!係呀?」
就繼續走

呢一刻,又再慶幸Luca不用在香港上學
*****
今次返嚟,𡃁模熱潮減退
換來是一街龍友(即沙龍發燒友)
香港經濟不好,街上大袋細袋名牌都係普通話人
原來時下香港潮人不再shopping
而是注資在相機業
街上無論是男是女,梗有一大部大相機,一大支三腳架

就好似琴晚去老尖同Luca公公慶祝生日
在某酒店自助餐
我拿着碟,正想去拿蠔之際
一位OL拿着部十分之大的相機,不斷為生蠔們拍寫真
另一面,又有一位哥仔正在為甜品拍寫真
當時心想
兩位仁兄未見過生蠔,未見過甜品嗎?

飯後沿海旁步行到Harbour City
海旁的吸引力明顯不夠Harbour City的聖誕裝飾強
那海港城入口人山人海(昨晚都只不過是星期三晚!)
三腳架把行人路都攔住
龍友對聖誕裝飾的瘋狂程度
只能用恐怖來形容

香港,好似變得越來越恐怖!

No comments:

Post a Comment