Friday, June 19, 2009

太太們的茶聚

來了三星期,可能是搬來搬去,又成日出去買野
所以覺得日子過得幾充實

同時多得這兒的太太們
十分之熱情熱心

事實上,Luca爸爸的公司裡
有個Spouse Association
即係太太們的一個團體
(泛指員工的另一半,同居,同性戀包括在內,只是參加活動的都是太太們)
公司有分行的地方,就會有一個當地的spouse association
是expat太太們共聚的地方

在埃及的時候,因為埃及expat數目不多
所以Spouse Association給埃及女士霸佔了
到澳洲,太太們的活動多不勝數
因為expat家庭多,所以funding在比例上都多好多
只是,帶有小圈子活動意味,friend的自己用公費茶聚
加上,每次的活動都不預計孩子參加
剛到埗都有去過一次活動
把我們放在toddler group後就不了了之

可能,澳洲生活基本沒有問題,大家玩得埋就一齊,玩唔埋就算
可能,薩哈林似極地,大家反而會互相照顧,有好的一齊分享

剛到埗時收到很多三唔識七的太太們電話問候
有點受寵若驚
當然,茶聚飯聚時哪個真心相待,哪個只為食一餐
大家心中有數






8 comments:

  1. 出外靠朋友,這句說話現在用得著了 ,無論真心與否都多個照應啦
    [版主回覆06/20/2009 11:54:00]係呀,多得呢D新朋友,我們可以咁快settled

    ReplyDelete
  2. 將薩哈林形容為極地,真的是再恰當也沒有了。幸好,原來會有配偶生活坊之類的活動。
    [版主回覆06/20/2009 11:49:00]其實,生活上這兒什麼都齊全,都不算極地,可能冬天績雪時就會是極地吧!

    ReplyDelete
  3. 可以搵到個真心朋友固然開心,但有個普通傾閒計的已算不錯喇 起碼好過我喇...如係日本長住朋友都無多個,好鬼慘架。
    [版主回覆06/20/2009 11:53:00]係呀,有人閒時吹下水一齊出外面行下街歎下珈琲不錯!
    未有孩子前,要識新朋友容易多
    帶着Luca,沒有孩子的人不願跟你去街(怕你個仔煩)
    有孩子的又不可以自由活動!
    所以你在日本識好一堆朋友才生BB會好D啊!哈哈

    ReplyDelete
  4. 第一次黎你blog, nice to meet you! 你而家係邊到住呀?
    [版主回覆06/22/2009 09:30:00]你好呀! 我地來到俄羅斯庫頁島差不多一個月啦!

    ReplyDelete
  5. 原來luca媽媽你去過咁多個地方架? 要追下你blog睇返下先
    [版主回覆06/22/2009 09:32:00]我只係周圍飄,每個地方都係一年半載而已,唔知呢度又會留幾耐?!

    ReplyDelete
  6. Julian Mama 於荷蘭風車國June 22, 2009 at 4:00 AM

    It's great that you've someone to go to from time to time, for some moral support, and maybe some nice tips...
    [版主回覆06/22/2009 09:36:00]係呀,今次D太太真係好helpful,帶我們周圍去,又成日有gathering,最重要好似你講,一種心理上的支持,感覺唔係一個人自己面對新環境

    ReplyDelete
  7. 俄羅斯庫頁島 !! 係咪講俄羅斯話架?
    [版主回覆06/23/2009 08:30:00]係呀,全俄文,都有人會講韓文,但就好小人會講英文

    ReplyDelete
  8. 咁你有無開始學俄文呢? 定係你已經識俄文啦?

    ReplyDelete