Saturday, June 6, 2009

庫頁島的第一星期

來到庫頁島一星期了。


這兒比想像中繁榮,有生氣和有人情味,感覺竟然比澳洲好


唯一而同時是最不方便的,就是言語問題


完全不懂俄文,生活上是百萬個不方便和不可能


又可能因為我們不懂俄文,溝通上的不便把很多醜漏蓋上


*****


至於我們的生活


房已經找好,不過還是要住在酒店,等下星期就可搬


飲食方面亦不錯,只是去街市零可能溝通,所有要依靠身體語言周圍指


不過以為這兒較落後物價會很低


誰不知這兒的起居飲食所有都比澳洲法國要貴


蘋果蕃茄都要10蚊美金一公斤


*****

期待下星期可搬屋,可以上網啦!


Luca在SakhaCenter 門外


庫頁島戲院







6 comments:

  1. 我想蘋果蕃茄等貴價東西都是外國入口所以價格比較貴? 俄羅斯的朋友常說,在俄羅斯水浸咸魚、咸蕃茄,酸青瓜,伏特加和香煙是他們的主要食物。 其待你上多點相給我們看看哦~!
    [版主回覆06/08/2009 19:13:00]唉,基本上所有都是外來品,所以唯有捱貴野 只是不知道本地人怎生存吧?!

    ReplyDelete
  2. "哦文"一向係你強項啦, 我諗你好快都會係街市同隔離屋陳太有傾有講,不過佢地原來真係一d英文都唔識架? 咁唯有靠你 "運身解數"(運動你的身體解決買野時的數字問題)。不過真係估唔到果度d野咁貴lor......
    有地步就通知我啦, take good care!
     
    [版主回覆06/08/2009 19:09:00]唉,咩叫狗唔答八,鷄同鴨講,依家明晒!!

    ReplyDelete
  3. 自己小心
    [版主回覆06/08/2009 19:08:00]會的會的!!謝謝

    ReplyDelete
  4. 偶然到此一遊: 對庫頁島很有興趣, 可以問你關於庫頁島的事嗎?
    [版主回覆06/08/2009 19:08:00]多謝來訪!!如果有什麼關於這兒的又可以幫得上的,當然無問題啦!

    ReplyDelete
  5. Petite poupee @安提比June 9, 2009 at 12:31 AM

    are most of the food imported from outside? take care!
    [版主回覆06/13/2009 13:33:00]呢度都有好多本土種植,但米,面食,很多東西都要依靠入口呢,而呢度韓國貨比俄國貨多

    ReplyDelete
  6. 你有時間可以學俄文,會開心啲又可識下其他朋友!
    [版主回覆06/13/2009 13:32:00]呢度都係老師上門教,沒有學校學俄文,所以遲D要找個老師至得

    ReplyDelete